A bikások két csapattal is képviseltetik magukat a királykategóriában, és más jelentős sorozatokban is szerepet vállalnak, a világ leghíresebb - és legrangosabb - megbízhatósági versenyén azonban nem találkozhatunk a nevükkel. És ez feltehetően a következő években is így lesz, a Red Bull ugyanis nem érdeklődik különösebben a megmérettetés és a WEC-széria iránt. Ezt maga Marko jelentette ki, amikor a lehetséges szerepvállalásról kérdezték. "Ha megnézzük, a költségek nagyon magasak a bajnokságban, de csak egy futam van, ami számít, és amit komolyan közvetítenek" - nyilatkozta az El Confidencialnak utalva magára a 24 órás viadalra. Ezt követően gyorsan azt is megkérdezték, főtámogatóként, egy nagyszabású együttműködés keretén belül. Válasza ebben az esetben is egy egyértelmű nem volt. Egyelőre a Forma-1-es szerepvállalással kapcsolatban is tiszták a terveik. 2020-ig mindenképpen a mezőny tagjai lesznek, utána viszont "elgondolkodnak" a folytatáson, ha nem "megfelelően" módosulnak a motorszabályok. "Az ötlet nagyon egyszerű: 1000 lóerős motorokat akarunk egyszerű, egységesített energia-visszanyerővel és akkumulátorokkal, a fejlesztésük pedig nem kerül többe 15-20 millió eurónál" - vázolta fel elképzelését. "Hangosnak kell lenniük, és lehetővé kell tennünk, hogy a pilóták jelentsék a különbséget. Meg kell oldanunk, hogy az olyan független cégek, mint az Ilmor és a Cosworth szerepet vállalhassanak, hogy ha akarjuk - vagy ha például a McLaren akarja -, akkor használhassuk az erőforrásaikat" - magyarázta, majd kiemelte, ha ez nem válik lehetővé, a Red Bull hátat fordíthat az F1-nek. "Igen" - mondta. "Legutóbb a Mercedes nem adott nekünk erőforrást, és a Ferrari sem. És a Renault-t is csak Ecclestone kényszerítette rá, hogy adjon. Egyenlő helyzetbe szeretnénk lenni, olyanban, melyben a gyártók nem zsarolhatnak bennünket" - hangsúlyozta. Ezt egyébként nemrég a Red Bull birodalom első embere, Dietrich Mateschitz is elmondta, amikor a 2020 utáni motorszabályokról és a cég motorsportbéli jövőjéről kérdezték.