A hétvégén Mansour Ojjeh, a McLaren 25%-os résztulajdonosa is tiszteletét tette Bahreinben, ám a McLaren szereplésében sok örömét nem lelte. A csapatot mindvégig műszaki hibák hátráltatták, Stoffel Vandoorne el sem rajtolhatott, Fernando Alonso pedig a verseny végén állt ki, miután végigpanaszkodta a futamot, élete leggyengébb erőforrásának nevezve a Hondát. Ojjeh elárulta, fogytán a türelmük. "A csalódottság nagy - a Hondánál is. Sokat ígértek nekünk, de csak nagyon keveset kaptunk, ami kiábrándító. Már mea culpáztak, de ettől mi még nem leszünk jobb helyzetben" - kesergett az Auto Hebdónak. Idén érezhető, hogy a McLaren is sokkal inkább elhatárolja magát a Hondától, mint eddig: vezetőik is rendre hangsúlyozzák, rossz helyzetüket a motorjuknak köszönhetik. Év elején felmerült, a háttérben még a Mercedest is megkeresték, hogy arról érdeklődjenek, kaphatnának-e motort tőlük abban az esetben, ha a japánokkal kötött hosszú távú megállapodásukat idő előtt felbontanák. Ojjeh a vonatkozó kérdésre nem zárta ki egyértelműen a váltás lehetőségét. "Különböző forgatókönyveken dolgozunk, melyekről azonban jelenleg nem beszélhetek. De sok időt és energiát áldozunk azon egyeztetésekre, melyek során a megoldást keressük a problémákra. Gyors megoldás kell. Nálunk a győzelem kultúrája honos, ez így tovább nem folytatódhat" - jelentette ki a Ron Dennis leváltásával a márka legbefolyásosabb személyévé előlépő üzletember. Ojjeh-t végül Fernando Alonso indianapolisi szerepléséről is kérdezték, amit többen furcsállottak a paddockban. Nem titkolta, elsőre ő is. "Fernando egy nagyszerű versenyző, aki sokat szenvedett az elmúlt két évben. Szeretné a mesterhármast. Azt mondtam neki, őrült, hogy Indianapolisba megy, de aztán beszéltünk Juan Pablo Montoyával, és ő azt mondta, ne aggódjak, könnyen alkalmazkodni fog. Fernando nyerni akar Le Mans-ban is. Ami engem illet, nagyon is tetszene, ha a McLaren visszatérne Le Mans-ba, de Fernando az LMP1-ben akar nyerni. Nekünk viszont jelenleg elsődlegesen egy jó F1-es motor kellene" - fogalmazott.